۱۹ مرداد ۱۳۹۲، ۱۳:۱۱

جودو نوجوانان جهان - آمریکا ؛

سبحان رسولی امروز به روی تاتامی می‌رود/ رستگار در سمینار جودو برای کودکان

سبحان رسولی امروز به روی تاتامی می‌رود/ رستگار در سمینار جودو برای کودکان

سرگروه تیم ملی جودو نوجوانان ایران امروز شنبه در سومین روز از رقابتهای نوجوانان جهان به دیدار رقبای خود می رود.

به گزارش خبرنگار مهر، امروز شنبه 19 مردادماه در سومین روز از این پیکارها رقابتهای دو وزن برگزار می‌شود که سبحان رسولی سرگروه تیم ملی کشورمان در وزن 73- کیلوگرم تنها نماینده کشورمان است.
 
وی در میان 44 جودوکار دور نخست "بارتلی" از ساموا  را پیش رو دارد. رسولی دور دوم به مصاف "مورتدا" از الجزایر می رود که در صورت پیروزی باید برای صعود به مرحله یک چهارم نهایی باید با یکی از جودوکاران فرانسه یا مغولستان در  مرحله سوم مبارزه کند. جودوکاران برزیل ، آذربایحان ، اکراین ، اسپانیا ، روسیه و رواندا نیز در پائین جدول گروه  D حضور دارند.
 
رستگار در سمينار جودو برای کودکان
فدراسیون جهانی جودو در پایان رقابتهای جودو نوجوانان جهان اقدام به برگزار سمیناری تحت عنوان "جودو برای کودکان" می نماید. این سمینار با هدف بحث و گفتگو در مورد شرایط و راه های گسترش جودو در بین کودکان روز دوشنبه بعد از پایان مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان برگزار خواهد شد.
 
در این سمینار که با حضور "ماریوش ویزر" رئیس فدراسیون جهانی برگزار خواهد شد کلیه روسای فدراسیون های حاضر حضور خواهند یافت. رستگار در خصوص حضور در این سمینار گفت: این یک سمینار آموزشی است که مقالاتی در همین رابطه قرائت خواهد شد. پیگیری کردیم که اگر زمانی در اختیار روسای فدراسیون ها برای سخنرانی قرارداده می شود موارد و پشنهادات خود را ارائه دهیم که عنوان شد برنامه سمینار از قبل تهیه شده است.
 
رقابتهای جودو نوجوانان جهان با حضور 536 جودوکار از 80 کشور جهان در میامی جریان دارد و فردا یکشنبه به پایان می رسد.

 

کد خبر 2112877

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha